Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie motoristických veletrhů
Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro automobilový veletrh Autotec & Autosalon Brno 2010. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingové komunikace a uplatnění jejích jednotlivých nástrojů v praxi. Navržená strategie vychází především z primárního cíle, kterým je zajištění plánované návštěvnosti veletrhu.
Urbanistické řešení areálu Výstaviště Brno
Gajdíková, Zuzana ; Kopáčik, Gabriel (oponent) ; Sátora, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je urbanistické řešení areálu Výstaviště Brno a jeho idea využití v dlouhodobém časovém horizontu. Základním předpokladem pro řešení je změna v majetkových poměrech ve společnosti Výstaviště Brno. Řešením je nové vymezení funkčních ploch v území a propojení celého území do života města jeho volným zpřístupněním veřejnosti. Cílem řešení bylo navrhnout racionální strukturu, která stávající území vhodně doplní a propojí. Výsledkem by mělo být efektivní a fungující území.
Urbanistické řešení areálu Výstaviště Brno
Gajdíková, Zuzana ; Kopáčik, Gabriel (oponent) ; Sátora, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je urbanistické řešení areálu Výstaviště Brno a jeho idea využití v dlouhodobém časovém horizontu. Základním předpokladem pro řešení je změna v majetkových poměrech ve společnosti Výstaviště Brno. Řešením je nové vymezení funkčních ploch v území a propojení celého území do života města jeho volným zpřístupněním veřejnosti. Cílem řešení bylo navrhnout racionální strukturu, která stávající území vhodně doplní a propojí. Výsledkem by mělo být efektivní a fungující území.
Marketingová strategie motoristických veletrhů
Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro automobilový veletrh Autotec & Autosalon Brno 2010. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingové komunikace a uplatnění jejích jednotlivých nástrojů v praxi. Navržená strategie vychází především z primárního cíle, kterým je zajištění plánované návštěvnosti veletrhu.
Přínosy veletrhu REGIONTOUR
Kolková, Lucie
Kolková, L., Přínosy veletrhu REGIONTOUR. Bakalářská Práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá přínosy veletrhu REGIONTOUR v Brně. Část této práce představuje popis Veletrhu Brno, a.s. a jeho postavení na konkurenčním tr-hu, konkrétní vymezení veletrhu REGIONTOUR a přiblížení současných trendů na veletrhu REGIONTOUR. Praktická část se zaměřuje na obchodní podmínky, ob-chodní, marketingové a společenské přínosy pro Veletrhy Brno, a.s., cestovní kan-celáře a vybranou vystavující firmu a její počet uzavřených kontraktů, návštěvnost v průběhu konání veletrhu, rýsující se potencionální obchodní vztahy.
Význam veletrhů pro cestovní ruch v Brně
Hájková, Nikol ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Uhnavá, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá významem veletrhů pro cestovní ruch města Brna. Analyzuje nejprve současnou situaci, a to především z pohledu ubytovacích zařízení, které z veletrhů značně těží, ale také například z pohledu kongresového cestovního ruchu, který je v Brně s veletrhy úzce spjat. V závěrečné části jsou navrhovány potenciální možnosti pro zlepšení přínostu veletrhů pro cestovní ruch města.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.